بهترین لایق شماست

محل لوگو

نظرسنجی سایت

بازدید کنندگان گرامی بیشتر چی دوست دارین در اختیارتون بزارم ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 15830

کتاب کار در منزل؛ ایده‌هایی پولساز برای کسب درآمد در خانه


کتاب کار در منزل؛ ایده‌هایی پولساز برای کسب درآمد در خانه

کتاب کار در منزل؛ ایده‌هایی پولساز برای کسب درآمد در خانه نوشته‌ی مهران منصوری فر، به افرادی که از ترافیک و گذراندن ساعات زیادی در خارج از خانه فراری هستند، می‌آموزد چگونه می‌توانند با کار خانگی، درآمد کسب کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خود فکر کنید کاش می‌شد همین کاری که انجام می‌دهید را در منزل پشت میز اتاق‌تان بنشینید و انجام دهید.

در بخشی از کتاب کار در منزل؛ ایده‌هایی پولساز برای کسب درآمد در خانه می‌خوانیم:

وضعیت کسب و کار و نحوه حرکت آن به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته، زمینه حضور و کار در منزل را برای بسیاری از افراد را فراهم کرده است. کارهای خانگی و مشاغل خانگی از جهات مختلفی برای افراد جامعه جذابیت دارند که برخی از آن‌ها نداشتن رئیس و برنامه‌های از پیش تعیین شده را دلیل استفاده از این مورد عنوان می‌کنند و برخی دیگر حقوق و مزایای این نوع مشاغل را. طبیعتاً کار در منزل همانند هر حرفه دیگری از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است باعث شده برخی نسبت به آن گرایش داشته باشند و برخی دیگر نه.

شاید انتظار داشته باشید که این مطلب را با معرفی کار در منزل یا مشاغل خانگی شروع کنیم، اما خوشبختانه فراگیری این پدیده به حدی بالاست که نیازی به معرفی این موضوع نیست؛ پس بلافاصله به سراغ نحوه شروع کار در این حوزه خواهیم رفت تا بتوانید سریع‌تر نیاز خود را از این مطلب بگیرید.

همیشه علایق و عادات رفتاری در شروع یک کسب و کار نقش دارند؛ به طوری که این عادات باعث می‌شوند که مسیر کسب و کار برای افراد مختلف متفاوت باشد. افراد زیادی هستند که بدون داشتن برنامه‌ریزی خاصی وارد حوزه مشاغل خانگی شده و به کار در منزل مشغول هستند. اگر از این افراد بپرسید، مطمئناً جواب آن‌ها هیچ مسیر روشنی به شما نخواهند داد و بیشتر به شما توصیه می‌کنند که همان مسیر دلخواه خود را بروید.

کلمات کلیدی: انواع کار در منزل، ایده های جدید برای کار در منزل، ایده های پولساز خانگی، ایده های پولساز اینترنتی، کارآفرینی اینترنتی چیست، تجارت الکترونیک چیست pdf، تجارت الکترونیک pdf، کتاب تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک در ایران، کسب وکار اینترنتی چیست، کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش تجارت آنلاین، تجارت آنلاین چیست، ایده های کارآفرینی در منزل،


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 238

دیدگاه های کاربران (0)

خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما